Vážení zákazníci, dovolte nás informovat o dočasné změně otevírací doby. Na prodejně budeme pro Vás PO-ČT od 9 - 16 hod., PÁ 9 - 15 hod. Děkujeme za pochopení.

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží a Reklamace

Zboží a jeho vrácení - odstoupení od smlouvy .

Ano, může se stát. Zboží není to co jste chtěli a máte v plánu jej vrátit ? Níže je stručný návod jak to nejlépe udělat.

Nároky na vrácení zakoupeného zboží

Pokud jste spotřebitel máte dle §419 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit. A to bez udání důvodu. V zákonné 14denní lhůtě (kalendářní dny) od data převzetí objednávky od prodejce či od přepravní společnosti.  (§ 1829 odst. 1 ve spojení s §1818 zákona č. 89/2012 Sb.)

Jak zboží vrátit nebo kam poslat ?

Zboží můžete vracet osobním doručením nebo formou zásilky na prodejnu:
Lakkis toner s.r.o. Palackého tř. 30, 612 00 Brno-Královo Pole

V případě že nám vrácené zboží zasíláte přepravní společností, dbejte na jeho zabalení. Doporučujeme použít druhý obal tak, aby nedošlo k poškození Obalu či zboží při přepravě. Vrácené zboží nesmí nést známky používání. Zabráníte tak ponížení kupní ceny o částku vynaloženou na jeho uvedení do původního stavu. ( oprava, čištění, balení nebo doplnění )
Nezapomeňte, že součástí balení musí být písemné odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte tam i vaše platební údaje pro zaslání platby.

ZBOŽÍ MŮŽETE POSLAT PŘES ZÁSILKOVNU ZDARMA. KÓD PRO ZASLÁNÍ:

Zde je vzor formuláře Odstoupení od smlouvy Lakkis Toner:

Jak zboží vracet, abych se vyhnul náhradě vynaložených nákladů pro uvedení zboží do původního stavu ?
  • Obal není předmětem koupě, ale chceme jej vracet tak jak bylo dodáno, protože bez obalu již nemá status ,, nové ,,
  • Pokud zboží vyzkoušíte, je nutné zabránit jeho opotřebení. Např: pokud si koupím toner a vytisknu část náplně, je nutné ji uhradit. U tiskáren nesmí dojít ke spotřebě zaváděcích tonerů, nebo je nutné je také uhradit. Z tiskárny nesmíte odstranit přepravní pásky, protože potom už zboží není nové a vrácená částka bude o to ponížena.
  • Proto doporučujeme zboží vracet nepoužité

Reklamace

Především se omlouváme za komplikace s vadným tonerem nebo tiskárnou. Můžete nás ihned kontaktovat na: info@lakkis-toner.cz nebo na telefonu:  +420 542 22 12 64

Nejčastější závady toneru:

  • Tiskárna toner nepříjmá
  • Tisk není ostrý
  • Pruhy v tisku
  • Nepasuje to tiskárny

Brňáci mají výhodu, reklamaci vyřídíme ihned na prodejně, pokud to bude možné.  Vadná kazeta ihned mění za novou.  

  • Pro urychlení reklamace vyplňte Reklamační formulá.
  • Pokud nám reklamovanou objednávku posíláte, tak prosíme přiložte platný doklad o nabytí a je-li součástí balení i záruční list. U tiskáren dbejte na balení před expedicí, vyhnete se následným potížím při přepravě k nám.
  • Pokud nám reklamovanou objednávku posíláte, tak prosím na tuto adresu.

 

Označení REKLAMACE
Lakkis Toner s.r.o.
IČ: 29307066
DIČ: CZ29307066
Palackého tř. 30
612 00 Brno-Královo Pole

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:
 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz
Získejte dárek a poštovné ZDARMA při nákupu zboží nad: