Vrácení zboží a Reklamace

Zboží a jeho vrácení - odstoupení od smlouvy .

Ano, může se stát. Zboží není to co jste chtěli a máte v plánu jej vrátit ? Níže je stručný návod jak to nejlépe udělat.

Nároky na vrácení zakoupeného zboží

Pokud jste spotřebitel máte dle §419 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit. A to bez udání důvodu. V zákonné 14denní lhůtě (kalendářní dny) od data převzetí objednávky od prodejce či od přepravní společnosti.  (§ 1829 odst. 1 ve spojení s §1818 zákona č. 89/2012 Sb.)

Jak zboží vrátit nebo kam poslat ?

Zboží můžete vracet osobním doručením nebo formou zásilky na prodejnu:
Lakkis toner s.r.o. Jezuitská 11/13, 602 00 Brno

V případě že nám vrácené zboží zasíláte přepravní spol. dbejte na jeho zabalení. Doporučujeme použít druhý obal tak, aby nedošlo k poškození Obalu či zboží při přepravě. Vrácené zboží nesmí nést známky používání. Zabráníte tak ponížení kupní ceny o částku vynaloženou na jeho uvedení do původního stavu. ( oprava, čištění, balení nebo doplnění )
Nezapomeňte, že součástí balení musí být písemné odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte tam i vaše platební údaje pro zaslání platby.
Zde je vzor formuláře:

Adresát:
Prodávající: Lakkis Toner s.r.o.
Adresa pro příjem balíků: Jezuitská 11 / 13, 602 00 Brno , Tel: +420 542 22 12 64, info@lakkis-toner.cz

IČ: 290307066 DIČ: CZ29307066
Se sídlem: Lakkis Toner s.r.o. ,Žebětínek 197 / 47, 621 00 Brno – Medlánky
Odesílatel:
Jméno a příjmení: ( vyplní odstupující )
Bydliště: ( vyplní odstupující )
(případně e-mail, tel. číslo): ( vyplní odstupující )

Dne ………. jsem si na Vašich internetových stránkách/v internetovém obchodě ………… objednal zboží ……….., číslo objednávky …………, v hodnotě …..….. Kč. Objednané zboží jsem obdržel dne ………..Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedeného zboží, jež Vám s tímto dopisem zasílám zpět, a zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši ……. Kč a ……… Kč za poštovné na můj bankovní účet číslo …………. nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.
V ………. dne ………. (podpis)
Nutné Přílohy:Doklad o koupi

Jak zboží vracet, abych se vyhnul náhradě vynaložených nákladů pro uvedení zboží do původního stavu ?

  • Obal není předmětem koupě, ale chceme jej vracet tak jak bylo dodáno, protože bez obalu již nemá status ,, nové ,,
  • Pokud zboží vyzkoušíte, je nutné zabránit jeho opotřebení. Např: pokud si koupím toner a vytisknu část náplně, je nutné ji uhradit. U tiskáren nesmí dojít ke spotřebě zaváděcích tonerů, nebo je nutné je také uhradit. Z tiskárny nesmíte odstranit přepravní pásky, protože potom už zboží není nové a vrácená částka bude o to ponížena.
  • Proto doporučujeme zboží vracet nepoužité
Reklamace

Především se omlouváme za komplikace s vadným tonerem nebo tiskárnou. Můžete nás ihned kontaktovat na: info@lakkis-toner.cz nebo na telefonu:  +420 542 22 12 64

Nejčastější závady toneru:

  • Tiskárna toner nepříjmá
  • Tisk není ostrý
  • Pruhy v tisku
  • Nepasuje to tiskárny

Brňáci mají výhodu, reklamaci vyřídíme ihned na prodejně, pokud to bude možné.  Vadná kazeta ihned mění za novou.  

  • Pro urychlení reklamace vyplňte formulář.

  • Pokud nám reklamovanou objednávku posíláte, tak prosíme přiložte platný doklad o nabytí a je-li součástí balení i záruční list. U tiskáren dbejte na balení před expedicí, vyhnete se následným potížím při přepravě k nám.

  • Pokud nám reklamovanou objednávku posíláte, tak prosím na tuto adresu.

Označení REKLAMACE
Lakkis Toner s.r.o.
IČ: 29307066
DIČ: CZ29307066
Jezuitská 11
602 00 BRNO

Reklamační formulář

Položky označené (*) je nutné vyplnit.

Kdy vám zboží pošleme?

Objednávky po
telefonu

(+420) 542 221 264
Newsletter

Nenašli jste co jste hledali? Zaregistrujte se k odběru e-mailového zpravodaje

MenuX

InformaceX