Vrácení zboží a Reklamace
Zboží a jeho vrácení - odstoupení od smlouvy .
Ano, může se stát. Zboží není to co jste chtěli a máte v plánu jej vrátit ? Níže je stručný návod jak to nejlépe udělat.
Nároky na vrácení zakoupeného zboží
Pokud jste spotřebitel máte dle §419 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit. A to bez udání důvodu. V zákonné 14denní lhůtě (kalendářní dny) od data převzetí objednávky od prodejce či od přepravní společnosti. (§ 1829 odst. 1 ve spojení s §1818 zákona č. 89/2012 Sb.)
Jak zboží vrátit nebo kam poslat ?
Zboží můžete vracet osobním doručením nebo formou zásilky na prodejnu:
Lakkis toner s.r.o. Palackého tř. 30, 612 00 Brno-Královo Pole
V případě že nám vrácené zboží zasíláte přepravní spol. dbejte na jeho zabalení. Doporučujeme použít druhý obal tak, aby nedošlo k poškození Obalu či zboží při přepravě. Vrácené zboží nesmí nést známky používání. Zabráníte tak ponížení kupní ceny o částku vynaloženou na jeho uvedení do původního stavu. ( oprava, čištění, balení nebo doplnění )
Nezapomeňte, že součástí balení musí být písemné odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte tam i vaše platební údaje pro zaslání platby.
Zde je vzor formuláře:
Adresát:
Prodávající: Lakkis Toner s.r.o.
Adresa pro příjem balíků: Palackého tř. 30, 612 00 Brno-Královo Pole , Tel: +420 542 22 12 64, info@lakkis-toner.cz
IČ: 290307066 DIČ: CZ29307066
Se sídlem: Lakkis Toner s.r.o. ,Žebětínek 197 / 47, 621 00 Brno – Medlánky
Odesílatel:
Jméno a příjmení: ( vyplní odstupující )
Bydliště: ( vyplní odstupující )
(případně e-mail, tel. číslo): ( vyplní odstupující )
Dne ………. jsem si na Vašich internetových stránkách/v internetovém obchodě ………… objednal zboží ……….., číslo objednávky …………, v hodnotě …..….. Kč. Objednané zboží jsem obdržel dne ………..Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedeného zboží, jež Vám s tímto dopisem zasílám zpět, a zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši ……. Kč a ……… Kč za poštovné na můj bankovní účet číslo …………. nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.
V ………. dne ………. (podpis)
Nutné Přílohy:Doklad o koupi
Jak zboží vracet, abych se vyhnul náhradě vynaložených nákladů pro uvedení zboží do původního stavu ?
- Obal není předmětem koupě, ale chceme jej vracet tak jak bylo dodáno, protože bez obalu již nemá status ,, nové ,,
- Pokud zboží vyzkoušíte, je nutné zabránit jeho opotřebení. Např: pokud si koupím toner a vytisknu část náplně, je nutné ji uhradit. U tiskáren nesmí dojít ke spotřebě zaváděcích tonerů, nebo je nutné je také uhradit. Z tiskárny nesmíte odstranit přepravní pásky, protože potom už zboží není nové a vrácená částka bude o to ponížena.
- Proto doporučujeme zboží vracet nepoužité
Především se omlouváme za komplikace s vadným tonerem nebo tiskárnou. Můžete nás ihned kontaktovat na: info@lakkis-toner.cz nebo na telefonu: +420 542 22 12 64
Nejčastější závady toneru:
- Tiskárna toner nepříjmá
- Tisk není ostrý
- Pruhy v tisku
- Nepasuje to tiskárny
Brňáci mají výhodu, reklamaci vyřídíme ihned na prodejně, pokud to bude možné. Vadná kazeta ihned mění za novou.
Pro urychlení reklamace vyplňte formulář.
Pokud nám reklamovanou objednávku posíláte, tak prosíme přiložte platný doklad o nabytí a je-li součástí balení i záruční list. U tiskáren dbejte na balení před expedicí, vyhnete se následným potížím při přepravě k nám.
Pokud nám reklamovanou objednávku posíláte, tak prosím na tuto adresu.
Označení REKLAMACE
Lakkis Toner s.r.o.
IČ: 29307066
DIČ: CZ29307066
Palackého tř. 30
612 00 Brno-Královo Pole
Reklamační formulář