Vrácení zboží a Reklamace
Především se omlouváme za komplikace s vadným tonerem nebo tiskárnou. Můžete nás ihned kontaktovat na: info@lakkis-toner.cz nebo na telefonu: +420 542 22 12 64
Nejčastější závady toneru:
- Tiskárna toner nepříjmá
- Tisk není ostrý
- Pruhy v tisku
- Nepasuje to tiskárny
Brňáci mají výhodu, reklamaci vyřídíme ihned na prodejně. Z 99% se vadná kazeta ihned mění za novou.
Pro urychlení reklamace vyplňte formulář.
Pokud nám reklamovanou objednávku posíláte, tak prosíme přiložte platný doklad o nabytí a je-li součástí balení i záruční list. U tiskáren dbejte na balení před expedicí, vyhneme následným potížím.
Pokud nám reklamovanou objednávku posíláte, tak prosím na tuto adresu.
Označení REKLAMACE
Lakkis Toner s.r.o.
IČ: 29307066
DIČ: CZ29307066
Palackého tř. 30
612 00 Brno-Královo Pole
Vrácení zboží ve 14denní lhůtě
- Nároky na vrácení zakoupeného zbožíPokud jste spotřebitel máte dle §419 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit. A to bez udání důvodu. V zákonné 14denní lhůtě (kalendářní dny) od data převzetí objednávky od prodejce či od přepravní společnosti.
Podle znění (§ 1829 odst. 1 ve spojení s §1818 zákona č. 89/2012 Sb.)Jak zboží vrátit nebo kam poslat ?
Zboží můžete vracet osobním doručením na prodejnu Lakkis toner s.r.o. Prosíme dodat s písemným odstoupením.
Označení Vrácení zboží
Lakkis Toner s.r.o.
IČ: 29307066
DIČ: CZ29307066
Palackého tř. 30
612 00 Brno-Královo PoleO
V případě že nám vrácené zboží zasíláte přepravní spol. dbejte na jeho zabalení. Doporučujeme použít druhý obal tak, aby nedošlo k poškození Obalu či zboží při přepravě. Vrácené zboží nesmí nést známky používání. Zabráníte tak ponížení kupní ceny o částku vynaloženou na jeho uvedení do původního stavu. ( oprava, čištění, balení nebo doplnění ) Nezapomeňte, že součástí balení musí být písemné dostoupení od kupní smlouvy. Uveďte tam i vaše platební údaje pro zaslání platby.Jak zboží vracet abych se vyhnul náhradě vynaložených nákladů pro uvedení zboží do původního stavu ?
- Obal není předmětem koupě, ale chceme jej vracet tak jak bylo dodáno, protože bez obalu již nemá status ,, nové ,,
- Pokud zboží vyzkoušíte, je nutné zabránit jeho opotřebení. Např: pokud si koupím toner a vytisknu část náplně, je nutné ji uhradit. U tiskáren nesmí dojít ke spotřebě zaváděcích tonerů, nebo je nutné je také uhradit. Z tiskárny nesmíte odstranit přepravní pásky, protože potom už zboží není nové a vrácená částka bude o to ponížena.
- Proto doporučujeme zboží vracet nepoužité
Jakékoliv dotazy ohledně reklamace a vrácení směrujte na mail: Info@lakkis-toner.cz
Reklamační formulář