Reklamační řád Lakkis Toner s.r.o.
Záruční doba
1. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím, jak je rovněž uvedeno i v obchodních podmínkách.2. Záruční doba je ze zákona 24 měsíců s výjimkami, které stanoví zákon.
3. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Pro vyměněné zboží platí nová záruční doba.
4. V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
I. Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud
- Výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
- Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen působením živlů.
- Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
Postup při reklamaci
- Vyplnit reklamační formulář zde REKLAMACE
- Po domluvě zboží odešlete na uvedenou adresu uvedenou níže.
- K reklamovanému zboží je potřeba přiložit Fakturu (daň.doklad)
Adresát:
Lakkis Toner s.r.o
Jezuitská 11
60200 Brno